miercuri, 16 iunie 2010

Copilarieee ...


Sti ceva? Sa fi copil e cel mai frumos lucru ce exista pe lumeaa astaa... Zau! LA varsta asta nimic nu ti se pare imposibil.... si simti k zbori... e adevarat k mai cazi, mai te impiedici.. da` te ridici si zambesti din nou k si nimik nu s`ar fi intamplat...
N`ai nici o grija si profiti de orice secunda care se scurge....
Acum esti inconjurat de multee jucari .. da` multe rauu... Visezi sa devi un Fat-Frumos sau o Cenusareasa..... si park il vezi pe Spider Man pe vreo cladire... imaginatie ai din plin ..
TE uiti curios la ceea ce se petrece in juru` tau... si cauti muulte raspunsuri..... Mama ce frumos era knd venea Mosu`... tipam prin casa si ma impiedikm de prag razand stiam k eram cuminte.. sau asta vroiam sa cred da` eram atat de fericitaknd vedeam cadourile... ehe ...
Din copilarie am cele mai frumoase amintiri.... Atunci mi`am facut noi prieteni.. impreuna imparteam o eugenie... si ne jucam in nisip cu o lopatik...
Prima oara knd am vazut marea am avut impresia k e cusuta cu cerul.... si mii de fiori imi treceau prin corp... atunci knd umblam pe nisipul ud... Off atatea amintiri .. clipe pierdute ... recunosc k n`am fost un copil cumminte am facut nazbatii de care cu drag imi aduc aminte k de ex: knd am taiat perdele lu` mama in zig-zag o doamne ...
..... am invatzat totusi un lucru .. sa fiu copil mereu! si acest lucru te sfatuiesc sa`l faci si u [ iti zic eo k merita ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu