duminică, 20 iunie 2010

Plouaaa


Si ploua iar... privesc pierduta stropii ce bat in geam.... si simt k ei iau tot de e mai bun si mai frumos in sufletul meu....Multe amintiri dau navala in sufletul meu....amintiri cu El:x.....Park tin minte prima oara knd l`am vazut... ochii mei mureau dupa el=p~... recunosc:">!.. a fost prima mea iubire.....ce acum s`a transformat intr`o amintire speciala a sufletului meu=p~... Tin minte... ca am trait clipe speciale .. chiar dak el nu stia de ceea ce simteam...era frumos... inima imi batea mai tare si chiar nu stiam de ce.... Dar a trecut.. sau asta cred Eu.:)... Ploua necontenit..... si un fior rece ma cuprinde....imi iau hanoracu` pe mine... si privirea`mi cade pe trandafiru` rosu ale carui patale sorb fiecare clipa in care apa cade....8->... Liniste.... pe obraz o lacrima`mi cade... e o lacrima de bucurie... venita de... nu stiu unde... ceea ce stiu e ca ma simt fericita.. fericita k am alturi de mine persoane ce ma iubesc si ma apreciaza pt ceea ce sunt ... si pt asta nu stiu cat de mult le`am multumit:x... Ies afara... si alerg.. in ploaie.... pielea mea se bucura de fiecare strop ce o atinge... e un sentiment de bucurie :)).. copilul din mine a evadat... si se bucura de aceste clipe.... privesc in sus si... ploaia`mi atinge buzele..... stropii sunt atat de amari .. dar atat de delicati.... E seara ... intru in casa... si imi sterg fatza cu un prosop cald... si totusi privesc necontenit cum iar si iar ploua...=p~..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu