joi, 17 iunie 2010

O lumeee nouaaaa..

Knd credeam ka totul se terminase pt mnee…..knd simteam ca,cerul imi kade in kap…knd imi zikeam adesea ori: pnt ce mai traiesc?...knd numai era lok d fericire in viatza meah…knd vedeam sfarsitul ku okii…knd eram cel my trist om de pe pamant….knd ma simteam in plus in loomea asta plina de oameni raiL ..knd eram total singura……. Ai aparut TU! Pur sh simplu viatza mea s`a skimbat..soarele a rasarit in sfarsit sj pe strada mea\ :d/…tot ce era trist inainte..azi a luat sfarsit datorita tie;xx…. Datorita tie am cunokut intr`adevar : FERICIREA\ :d/ ! …iti multumesk pnt tot ce faci pnt mne sj ka mereu ma invetzi la bne :*... cine ma inveseleshte pe mne knd sunt suparata…cn imi potoleshte mie pliktiseala J cn e alaturi de mn orikand am nevooie ;x cn imi da sms dimineatza : NEATZA IUBIRE ! CF ?:x :* …Doar TU > :D<..sincer akum nimik nu ma face mai fericitha :x imi vine sa urlu de fericire sa ma auda o loome intreaga kt sunt de fericitha :* :* imi vine sa ma urk pe cel mai inalt blok sa strig in gura mare TE IUBESC ALEX :x ! sa ma auda o loome intreaga kt pot sa`l iubesc eo pe baietsasul asta ;xx ! sincer..pnt el mi`ash da sj viatza fara sa mai stau o secunda pe ganduri`> :D<>


S`au Cunoskut intr`o Seara.. Incepuse sa vorbeaska pe mess sj sa`shi povesteaska despre ei…el i`a zis despre el ..sj ea i`a zis despre ea.. :x incepuse sa se cunoaska mai bne…serile in kre vorbeau se inmulteau din ce in ce mai moolth… S`au combinat… ajunsesera sa tina unu la celalalt…Se intelegeau de minune :x Intr`o seara shi`au spus sj Primul : TE IUBESC :X !! din acea seara erau altfel :x vorbeau de orike sj erau deskisi unul k kelalalt J.. se intelegeau d minune sj cel mai important lucru pnt ei era relatia lor ! vorbeau non`stop sj nu era minut sa nu sjtie unul de celalalt` !:* in ciuda faptului ka s`au cunoskut pe mess sj ka sunt la mare distanta unul d celalalt L nimeni sj nimik nu`i va despartzi ;xx pentru ea..viatza s`a skimbat radikal…alaturi de el traieshte o superba poveste de dragostee`=p~ sh ishi spoone mereu in gand : « Doamnee…dc dabea akum l`am intalnit ? « Uneori..in viatza..nu`ti dai seama de unele lucruri frumoase sh lashi fericire sa treaka ushor pe langa tne !...



In viatza…treci pe lng o lunga perioada dificila…e aceea knd incepi sa te maturizezi…sa iubeshti….sa se skimbe viatza tha !...totul se skimba…incepi sa gandeshti altfel…sa vezi viatza altfel..incepi sa iei lucrurile in serios ….sj sa vezi lucrurile pozitiv J
Sh uite asja sh viatza mea s`a skimbat radikal de knd l`am cunoskut pe el… :x










Te iubesc alexx=p~ !!







EL sh EA nu se vor despartzi niciodata > :D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu