miercuri, 16 iunie 2010

Viseeeeeeeeee


Era o dimineatsa frumoasa in care razele soarelui mangaiau cu gingasie fata mea..Avusesem un vis frumos...se facea k eram printesa dar ca eram asa singura..pana cand ..un print..superb a aparut la curtea regala..Era inalt,cu ochii albastii si parul blond..dar restul povestii nu`l stiu..M-am trezit..deoarece mi-am amintit cu drag cu cine semana printul din visul meu..Cu el..Cu imposibilul! . Cred ca mancasem ceva stricat inainte sa ma culc de am avut un asemenea vis.. Dar nu conta..stiam ca in aceasta zii..ceva se va intampla.. Imagintia mea zbura taree departe... M-am trezit cu chef de viata..Asta si din cauza somnului adanc pe care il avusesem.. Am iesit afara zambind.I-am povestit ciudatul vis mamei mele. Am intrat in casa sa mananc..dar am auzit telefonul..Cine putea fii?Probabil Sabrina!Ma mirat sa vad ca nu era ea..Era El..Imposibilul.Oare ce vroia? Am raspuns parca un pic spariata.. -Alo!Buna! -Buna!Speram sa raspunzi..cred ca avem multe de vorbit..ce ai spune de o plimbare? -Perfect! A fost una dintre cele mai lungi si mai frumoase plimbari din viatsa mea..si una dintre plimbarile care m-a facut sa realizez cum este frumos sa traiesc.Chiar daca am realizat ca fericirea mea nu este alaturi de el..mi-am continuat viatsa cu multa speranta sa hotarata sa o traiesc la maxim..Ceea ce stiu ..este ca nu il voi uita niciodata!Si am realizat ca visele..pot insemna ceva de foarte multe ori...visele pot aduce fricirea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu