luni, 28 iunie 2010

Ne sarbatorim iubirea...


Esti aprope stiu....Inima imi spune asta:x Acum?!Acum esti langa minee....te simt....fiecare sarut...fiecare"te iubesc" Ma face sa fiu in paradis! Ploua....dar nu ne pasa decat de dragostea noastra! Iubesc sa`ti fiu apropee...sa`ti pot saruta buzele moi! ....sa iti spun : Mi`a fost dor de tine pui! Sa iti admir fiecare suras:x Sa ma joc in parul tau=p~ Se aud stropii de ploie cum cad... Nu ne mai pasa de nimic! Iesim in ploaie....sh ne sarbatorim iubirea=p~ Un an si jumatate astazi iubirea mea=p~ Nu mi`e frig!Te am pe tine langa mine:x...Vreau sa opresc timpul in loc=p~ As vreau sa strig tareeeeeeeee : te iubescccccccc!:x Sa auda toata lumea ca azi e ziua noastraa:X Desi buzele mele s`au uscat, amintirea buzelor tale pe ele inca dainuieste. Dar aici nu va fi iar vorba despre noi ... Ci va fi vorba despre noi uzi si visatori=p~ Iubind ploaia si momentele impreunaa! Te voi iubi mereu!:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu