luni, 28 iunie 2010

Singuratate!


Beib...mi`e frig.. vino langa mine!....vreau sa simt caldura bratelor tale....Nu! Nu mai vreau k stropii reci de ploaie sa`mi atinga pielea .. nu! azi nu vrea nimic altceva! Doar atat iti cer.:(...M`am saturat de lacrimi si de promisiuni spuse in van.. ajunge! Azi ori niciodata !...m`am saturat de lumea asta falsa :|... Beib tot ce vreau e sa te stiu langa mine.. si`mi ajunge!:X...Numar poate.. toate secundele pana te voi revedea.. si sti? niciodata n`am mai simtit asea ceva... poate e iubire sau... poate inima mea.. se simte singura... nu stiu ... Sunt confuza... Alerg intr`un univers paralele in care .. indiferentza si singuratatea imi sunt alturi... si nu`mi place:|... Nu stiu ce e cu mine... ma simt pierduta.. confuza...un sentiment de frica ma cuprinde.. Dar nu vreau! azi nu vreau! Vreau doar sa alerg in bratele tale si fericiti sa simtim ca lumea e doar a noastra.... Vise.... Beib dak chiar contex pentru tine .. vino si slaveaza`ma .. salveaza un suflet ce... n`are liniste fara tine... Beib vino..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu